Annons:
Etikettanhörig
Läst 2691 ggr
Emmetem
2013-02-15 10:16

Läste detta på min väns blogg..

Läste detta på min väns blogg..

Han sa att han skulle döda mamma om jag berättade för någon att han gjorde det han gjorde mot mig. 

Han ville att jag skulle vara med när han och sin flickvän hade sex.

Han ville att jag skulle ta på hans snopp och sen slicka på den men jag vägrade göra det och det slutade att han gav mig en örfil.

Han tvingade mig att äta han sperma, han sa att det var deg.

Han använde ibland bakdelen på elvispen för att köra upp den i rumpan på mig, jag skrek för det gjorde så ont. Jag försökte smita ifrån men han höll fast mig.

Jag var bara 4 år när detta hände och jag ska vara glad att jag inte kommer ihåg så mycket men dom saker jag har räknat upp var en del av dom många saker som han gjorde mot mig, min egen pappa. Folk frågar hur en människa kan göra så mot ett barn, hur man kan vara så grym. Jag svarar bara att han är sjuk i huvudet, för det är ju fakta. Det hela började när jag var runt 4,5 år fram tills jag var 5 år. Jag vågade inte prata med någon för om det skulle ha kommit fram till honom så skulle han komma efter mamma och döda henne. men runt 3 år senare så vågade jag prata ut om det. När jag började på BUP så var jag runt 5,5-6 år, efter ca 2 år så vågade jag börja prata lite om det men det var inte mycket för jag skämdes över det och jag klara inte av det idag heller men det är lite lättare att prata om det nu, när jag vet vad han egentligen gjorde mot mig, nu förstår jag mer än när jag var 4. Jag trodde det var så det skulle vara men jag var alltid rädd för det han gjorde. Om det skulle ha hänt idag så skulle jag nog ha kunnat försvara mig mer än vad jag kunde då. Han tvingade mig göra mycket som när jag ser det idag är riktigt äckligt. Han sa att jag skulle få göra något riktigt kul med honom. Han tog fram sin snopp och ville att jag skulle stoppa den i munnen och leka att det var en glass, men jag vägrade göra det för det kändes inte rätt. Men han sa att det inte skulle hända något farligt men jag vägrade göra det. Han blev arg på mig och gav mig en örfil för att jag inte lyssnade på honom och gjorde som han sa. Mamma visste inte om vad som hände för hon och pappa hade gått isär för att hon hade blivit så brutalt misshandlad och våldtagen av honom, så jag var hos honom varannan vecka och sen så var jag hemma hos mamma varannan vecka. Under den tiden så bodde jag väldigt mycket hos mormor och morfar, det var som ett andra hem för mig. 

Under en väldigt lång period efter att det med pappa hade hänt så hade jag alltid mardrömmar, jag vågade inte ha lampan släckt eller garderobsdörren stängd, Jag var alltid rädd för att han skulle komma ut ur skuggorna och göra allt hemskt som han gjort mot mig igen, jag var livrädd. idag så önskar jag att jag bara kunde ge tillbaka det han har gjort mot mig fast på andra sätt, han skulle få lida för allt han gjort mot mig och mamma, jag skulle berätta för honom vad han betyder för mig, en jävla pedofil jävel som kan dra åt helvete och stanna där och jag skulle gladeligen visa honom vägen och låta det gå fort som fan. Jag önskar att mamma hade vetat då vad han gjorde mot mig, då kanske han inte hade hunnit göra allt det han gjorde mot mig. 

När vi alla bodde i samma lägenhet så var det bara olyckligt, pappa slog mamma varje dag och hotade med att ta livet av mig. Han hatade mig verkligen, han ville inte att jag skulle finnas. Det har jag insett nu när jag blivit äldre. En gång så låste han in mig i frysboxen, det är där ifrån jag har fått min cellskräck, jag verkligen klarar inte av att vara i trånga utrymmen. Han satt bara på locket och skrattade när jag låg där inne och skrek. Det var iskallt och jag var livrädd. 

Anledningen till att jag skriver detta är för att visa världen att barn i denna åldern blir behandlade såhär och jag var en av dom. Vi måste få världen att göra något åt detta, det skadar barnen psykiskt och kan leda till att barn tar skälvmord. Jag är väldigt glad över att jag inte kommer ihåg så mycket mer än det som står här, för då hade jag nog inte orkat mer. Jag kan också ge ett stort tack till mina vänner som har hjälpt mig genom livet, utan er så skulle jag inte sitta här idag. Hitta ett sätt att stoppa detta snälla, för jag vill inte att fler barn ska bli utsatta.

Stackars kille :( Jag hade ingen aning om detta!

/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.

Annons:
[Moa-]
2013-02-15 11:07
#1

En mycket tragisk berättelse, jag hoppas verkligen inte att det är en sann historia.

Tror du att det finns någon grund i det hela? När hände det i sådana fall? Och när och varför upphörde övergreppen?

Martin
2013-02-15 11:14
#2

En tragisk berättelse, men bra att den kommer fram i ljuset.

Tyvärr är detta vardagen för alldeles för många barn.

mvh Martin

Emmetem
2013-02-15 21:36
#3

1# Detta är tyvärr en sann historia, en riktigt hemsk sådan.
2# Jag tycker att det är mycket hemskt, och att man oftast inte märker sådant förrän det är för sent..

/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.

[Moa-]
2013-02-15 22:01
#4

Det är jättetragiskt att sådant händer, får man fråga hur övergreppen upphörde? Tyvärr är det så att den typen av förövare sällan självmant upphör med övergreppen…

Emmetem
2013-02-15 22:04
#5

4# Jag har för mig att han sa att hans mamma fick reda på det..

/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.

[Moa-]
2013-02-15 22:10
#6

Emmetem; så det hela blev rättsak och förövaren i fråga är dömd i alla fall?

Annons:
Upp till toppen
Annons: