Annons:
Etikettböcker-tv-radio
Läst 676 ggr
[Göstage]
1/29/19, 1:32 PM

GW, Aro eller Camilla?

Brott säljer, och nu är det många "crime nights" på TV! Vilket program föredrar du, om du får välja mellan:

Tisdag TV4 21.00 "Brottsjournalen" - Leif G W Persson med bisittare.

Onsdag: TV3 20.00 "Efterlyst" - Hasse Aro och medhjälpare.

Onsdag TV1 21.00 "Veckans Brott" - Camilla Kvartoft och experter.

Annons:
[Göstage]
1/29/19, 1:32 PM
#1

Tittar sällan på något av dem, med skall jag välja blir det nog Veckans Brott ändå.

Carmarino
1/30/19, 11:09 AM
#2

Börjar bli lite trött på GW, för det är samma sak vecka ut och vecka in. Aro har jag aldrig tittat på, så det blir Veckans Brott för min del. Brukar även titta på de korta snuttarna från Redaktionen, på SVT Play.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[Göstage]
1/30/19, 11:31 AM
#3

Verkar i den här icke statistiskt säkerställda undersökningen som att det är GW som förlorat mest på "skilsmässan" med Kvartoft.

Carmarino
1/30/19, 11:35 AM
#4

Ja, trots att han var så säker på att ingen skulle vilja titta på Camillas nya programupplägg. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[GIKmio]
2/15/19, 11:12 PM
#5

Veckans brott är som På Spåret och Vem vet mest..Det håller starkt fastän en populär tv-personlighet lämnat..SVT är även bäst utan reklam och man slipper få en burk kattmat eller tampong upptryckt i näsan mellan varven..

Upp till toppen
Annons: