GROTESK webbsajt!!!
OBS!
Innehållet i det här inläget är groteskt, som rubriken antyder!
Är du känslig och äckelmagad så låt bli att läsa!
Hej
Jag kanske pratar osammanhängande nu, men det är för att jag är mer eller mindre i chocktillstånd.
Jag orkar inte dra hela historien just nu om hur jag hamnade på sajten från första början men jag registrerade mig bara, glömde bort sajten och fick sen ett email till min privata email om att jag fått ett pm på sajten.
Det var ca 50 fotografier och korta videpoklipp med automatisk uppspelning med de mest groteska sexuella bilderna och grova skador och missbildningar av olika slag, spyor och skit m.m.!
När jag sedan kollade vidare stötte jag på ett videoklipp av en bakbunden kille nedtryckt på marken som får halsen avkarvad och en bild på en död bäbis som någon skurit upp på flera ställen på kroppen. Och folk där SKRATTAR åt sånna här grejer!
Den här sajten är rakt igenom en sajt med människor som missförstått och fått en snedvriden syn av budskapen i underground-musiken och vad Juggalo-familjen innebär!
Vad kan jag göra åt det här???
Jag har spytt två gånger redan idag åt det som fanns på sajten och jag har bara orkat plöja igenom den första sidan med inlägg. Jag är alldeles kallsvettig alltså!
sajten jag menar är den här. Man kan inte ens avregistrera sig som medlem där! http://thejuggaloforum.ipbfree.com/index.php?
// Pernilla
Ha en bra dag! // Pernilla
Kan man göra något åt det? Jag gick också med för att hjälpa PErnilla, men vågar inte gå in igen för jag är livrädd att få se djurplågeri. Går det att polisanmäla?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Det är en engelsk sajt och är nog allra troligast grundad i USA eftersom det är där den här största Juggalo-rörelsen är och dessutom startat.
Som jag sa, det här är INTE vad Juggalo-familjen och underground-musiken står för!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Ja vad ska man säga?
Var inne och tittade på sajten och kan bara bli förvånad?
Men det förklarar väl till en del varför saker och ting ser ut som det gör i världen.
Helt sjukt.. Men det styrker min tes om clowner.. som är av ondo..
Har aldrig förstått det där med clowner? Tycker inte det är roligt med dom. Inte någonstans..
Men åter till sajten.
Vet inte om man kan göra något direkt, kontakta admin för att på så sätt få sig avregistrerad är nog det enda.
Sen kan man nog motarbeta dom via ett antal olika organisationer.
Som står för Netetikett dom bör kunna påverka innehållet
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus
Här har ni en länk till en ÄKTA juggalo-sajt där man kan känna kärleken och se den verkliga innebörden av hela den här juggalo-rörelsen. http://truejuggalofamily.com/
Majoriteten är inte på det här sättet. Det handlar om gemenskap för de som hamnar utanför den normala sociala mallen. uttrycket "Down with the clown" är någonting som varje juggalo-anhängare känner till. Clownen är den här lilla människan som alla spottar på och tycker är konstig, som inte passar in. Men när man är en Juggalo eller Juggalette(som det heter när man är tjej), så är alla clowner, och det är okej!