Mord eller Inte?
Aftonbladet och dess lustiga vinklingar av händelser?
Frågan i mitt huvud blir hur många kommer att göra liknande i Sverige eller övriga världen?
Ett nytt alibi uppskrivet av tidningarna och jag lovar att någon kommer inom 1år att försöka skylla på samma sak.
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus
Undrar hur många som kommer skylla på sömnen
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
Varför skulle det inte kunna hända?
Min son går i sömnen och jag har kommit på honom med att fixa mackor och äta i sömnen vilket han inte haft ett enda minne av på morgonen…
Jag tror inte så många kommer kunna skylla på det faktiskt om det inte är så.. det går ju att mäta sömnen och se om man har en sömnstörning… har man det inte så har man heller inte nåt alibi utan döms för mord…
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Har en bror som gick i sömnen mycket.. exempel han kunde gå ut i trapphuset ner till grannen och kissa i deras fötölj i vardagsrummet…
Själv har jag vid 2 tillfällen gett min sambo en fet smäll i sömnen, sista gången fick han en fläskläpp och jag en trasig knoge..
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Min bror har gått in i garderoben och kissat.
Sara

När jag var liten gick jag tydligen upp och in i vardagsrummet och ställde mig bakom Tvn och kissade bugade och gick tillbaka till mitt sovrum och la mig?!
Enligt mina föräldrar och syster.
Har även hoppat ifrån en våningssäng och tagit med mig täcket, när syrran frågade vad jag gjorde så svarade jag
- Ser du väl att jag hoppar fallskärm! klättrade upp och hoppade engång till??
Sen är jag Jätte duktig på att prata tydligt och 100%igt sant när jag sover, vilket min far tyckte var en rolig företeelse som han utnytjade väl i unga tonåren?! Hmm Många sanningar som hade varit bättre om dom fått stanna kvar i mitt huvud än utspottade i sömnen.. Hmm
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus
Jag har vaknat på balkongen på femte våningen och en gång uppe på finbordet letandes efter ett hål i taket. Pratar i sömnen gör jag fortfarande.
Sara