AFA - AntiFascistisk Aktion
Är det någon som kan förklara hur dom tänker?
Jag har vid ett flertal tillfällen pratat med folk som haft insyn i deras verksamhet och i deras upptåg.
Men jag förstår inte hur man med Våld ska få någon annan att ändra uppfattning eller tanke, speciellt när man sätter samma resonemang mot dom själva så för man höra att
-Så kan man ju inte göra!.
Frågorna som jag ställt dessa herrar är:
Hur ska man med våld få någon att ändra uppfattning?
Svaret var: Dom lyssnar ju inte på annat!
Men om ni inte lyssnar är det då okay att slå er?
Svaret var: Nä.. Så kan man ju inte göra, vi lyssnar ju men skiter i vad som sägs! Det är skillnad, vi är ju dom goda!
Personligen förstår jag inte alls hur dessa tänker, lika lite som jag förstår militanta veganer som släpper ut minkar från minkfarmare och kallar sig djurvänner??
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus
Haha, vilket underbart svar:"Nä.. Så kan man ju inte göra, vi lyssnar ju men skiter i vad som sägs! Det är skillnad, vi är ju dom goda!" *ruskar på huvudet*.
Iof så får de ju publicitet och märks när gör sina aktioner. Men rätt väg? Nej, absolut inte!
Sara
Läste någon statistik om terrorbrott i Sverige.
1% var utförd av muslimer, 1% av nazister, 67% (!!!) av AFA/Extremvänster och resten av olika former av separatister.
Säger en del om vilka som är den egenliga faran i Sverige. Varken muslimer eller nazister…
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

Kan berätta en rolig historia som utspelades i våras.
Min sambo vad påväg till jobbet och jag tog lite sovmorgon eftersom vi skulle åka till finland på eftermiddagen.
När min sambo står och väntar på sin skjus ser han att våran bil är nerklottrad och ringer mig så jag kan gå ner och kolla till den.
När jag väl kommer ner så är bilen nersprejad med NAZI/Nazist och vårat hyreshus har teckten "Tappa inte tvålen/ MVh AFA"
Jag blev total ställd eftersom jag inte har några som helst kopplingar till något nazistisk och det tar ett bra tag innan jag fattar att det är min förra granne som flyttade 9 månader tidigare och nyligen blivit dömd till fängelse som det var riktat till.
Utredningen blev nerlagd och det var lagom roligt att åka till finland med den texten över hela bilen….
Bilden är på ena sidan med det över resten av bilen också…
"Chaos is a friend of mine."