Läs & häpna.
En artikel i dagens Aftonblad om Anders Eklund och en kvinna.
Kvinnan hade kontaktat honom för att hon "läste om honom och tyckte synd om honom, han var så utsatt och verkade så ensam".
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5514107.ab
Ska man skratta eller gråta?

Det är väl rätt typisk senario?
Anntingen är det synd om den eller så, Om den bara träffar rätt så kommer h*n att ändra sitt beteende och jag lovar att den rätte är jag..
Alldeles för många -framför allt kvinnor som tror att dom kan ändra män som är på ett eller annat sätt en buse..
För att förändringen ska kunna ske måste denne busen ha ledsnat själv på sitt liv och levene och djälv vara motiverad att ändra sig.
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus

Usch…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Gråta tror jag..
Så typiskt en del kvinnor. Ensam och utsatt?! Snälla nån, allt han fått har han förtjänat flera gånger om!
Sara
Tyvärr dras vissa kvinnor till våldsmän. Många brevväxlar med mördare som sitter i livstid. Även vill gifta sig med dem.
Skrämmande
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

# 1. Håller med.
Envishet och drömmar
Ja usch ja….tänk den tjejen som träffa sin kille på en permision…och så fortsatte att vara ihop trotts att hon visste att han satt inne för mord….och så nu i midsommras så blev hon mördad av honom på permisionen…..
Samma hände min exsvägerska uppe i dalarna i början av juni i år…hon träffa denna kille på en avvänjnings klinik för droger…hon var där i två år och ansågs vara fri och fick hjälp med boende på en mindre ort för att komma bort från sina gamla polare…
Då bestämmer hon sig för att börja sitt nya liv med denne kille, som visat sig ha dels mördat förut och varit dömd för mordbrand med…
Ett år levde dom tillsammans med omstart med alkohol o droger, misshandel och bråk…som sluta med att han slog ihjäl henne….
En gång mördare alltid mördare, anser jag när det gäller sådana här våldsbelägna män….han har tydligen svårt att hantera sin ilska…mannen sitter häktad och väntar på rättegång….