Grattis till sajten!
Vill bara önska dig lycka till med sajten och tala om att jag tycker att du har fått till den kanonbra! 
Det är svåra frågor och ett stort ämne. Blir glad över att nån faktiskt har det intresset att kunna starta en sån här sida.
Bra gjort! 
Tackar! Kul att du tycker det är intressant! 
Jag tycker själv ämnet är viktigt och intressant och vill i framtiden arbeta med något inom området.
Sara
Visst är det viktigt! Inne hos mig har vi ju häktesbesökare, så jag är redan lite inne på brottets bana! haha
Tycker det är kanon med all information som finns, om man nu orkar ta till sig allt. :-) En vacker dag kanske man behöver kunne lite mer än vad man gör idag och då blir ju din sajt en värdefull källa. :-)
Jag tror ingen kommer att sitta och läsa alla artiklar men förhoppningsvis kan de hitta svaret de söker när frågan blir aktuell.
Juridik är ett tungt ämne men jag kommer att försöka göra artiklarna lätta att förstå.
Sara

Grattis till lanseringen!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Grattis till lanseringen av sajten.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Grattis till sajten.
Mycket intressant.
Tack allihop! 
Sara

Grattis till sajten!
Det är ju ett viktigt ämne som tyvärr finns världen över.. tycker det är kanon att den här sajten finns nu! Ska bli inressant att läsa och kanske skriva något här 
Klart du ska skriva! 
Sara