Annons:
Etikettetik-och-moral
Läst 372 ggr
Ford -57
5/20/20, 7:23 PM

PAOLO......

D va väldigt va tyst d e om "gurun, ikonen" Paolo å övriga i sexköpet, men d va på Östermalm d hände va? Å då ska d tassas på tå. Kan inte annat än vara väldigt uppåt när dessa ynkryggar tas me brallorna nere. "Kungen av Kungsan" jojo, inte ens en lill-Prins nu å för evigt.🤮🤮😃

Annons:
Maria
5/20/20, 9:04 PM
#1

Tyst? Det står ju överallt i media om detta.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Jojaton
5/20/20, 11:16 PM
#2

Jag förstår inte heller, ser någonting om det varje dag och har gjort sen det kom ut? Däremot alldeles för mycket fokus på Paolos sida av historien och inte den unga kvinna vars kropp han ansåg sig ha rätten att köpa.

Johanna - Instagram

Ford -57
5/21/20, 9:35 PM
#3

#1#2 Menade mest här på iFokus. #2 Jepp sant, mycket fokus på Paolo, men gropen blev lite djupare efter hans uttalande, han sjönk riktigt lågt, å andra sidan har han aldrig stått särskilt högt i mina ögon, en nolla e va han e å har varit å kommer att förbli.🤮

Carmarino
6/6/20, 2:35 PM
#4

Eftersom fallet fått så stor uppmärksamhet så har kammaråklagare Paulina Brandberg beslutat att Paolo får en offentlig försvarare. Det innebär att vi skattebetalare står för kostnaderna för hans stjärnadvokat Thomas Martinsson.

http://www.news55.se/artiklar/darfor-slipper-paolo-roberto-betala-for-sin-stjarnadvokat/


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Ford -57
6/6/20, 9:44 PM
#5

#4 Varför blir jag inte förvånad??? Nä d e klart, d e synd om stackarn så VI måste stötta i denna svåra stund, visa vår medömkan. 😡🤮🤮

Upp till toppen
Annons: