Annons:
Etikettövrigt
Läst 1128 ggr
Sindri
2/24/19, 11:29 AM

Dagens skratt!

Hoppas det inte är för "flamsigt" för denna sajt, men dagens phishing-försök var ju nästan komiskt i all sin generositet.  Vet att många tyvärr går på liknande, men det här kan väl ändå inte ha lurat någon?

"Hej Mottagare,

Du har ett nytt paket som innehåller en check på (€1 000 000,00) och andra dokument från Qatar Foundations Vision 2019, vänligen kontakta '' Rita McCarthy '' för mer information och paketleverans via e-post på: fedex.express.rmc@gmail.com .

Tack.

Med vänliga hälsningar,
Mary Kuster."

Annons:
Carmarino
2/24/19, 11:31 AM
#1

Alltid finns det väl någon som tror att man kan få en miljon Euro så lättvindigt. 😉


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Vixxen
2/24/19, 4:48 PM
#2

Bra försök, eller? 😁

Ary
10/6/19, 9:01 PM
#3

Grymt! Nästan för bra för att vara sant eller hur. 😉😂

Carmarino
10/7/19, 9:45 AM
#4

För ett tag sedan fick jag ett mail att jag hade vunnit 1.050.000 dollar. Det var bara att anmäla ett konto så skulle jag få utbetalt pengarna. 😃


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Sindri
10/7/19, 11:27 AM
#5

Visst är det fantastiskt att man kan vinna pengar utan att ens delta i lotterier? 😃

Carmarino
10/7/19, 12:20 PM
#6

Ja, det är helt underbart. Det hade verkligen varit trevligt att få drygt 10 miljoner kronor helt utan att göra något för det. 👍


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Annons:
Upp till toppen
Annons: