Annons:
Etikettoff-topic
Läst 830 ggr
VampireGirlElvira
7/2/18, 2:13 PM

Kan man anmäla?

Hur lätt är det att anmäla Försäkringskassan, hemkommunen och Förvaltningsrätten om överbliven inkomst i dessa fyra år som jag har missat? Med tanke på att jag fick ett glädjande besked idag från Försäkringskassan att jag kommer äntligen att få pengar igen! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Jag är så jävla överlycklig att dom äntligen kan fatta att jag ej klarar av att jobba, så nu är jag sjukpensionär tills jag fyller 65! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Vet inte vad jag ska skriva mer, mina händer skakar av glädje just nu.

"I am beautiful no mater what they say.
Words won't bring me down."

Annons:
[Rhonda]
7/2/18, 2:35 PM
#1

Jag är så glad för din skull (har gått igenom liknande)

MonicaLagerquist
7/2/18, 3:35 PM
#2

Härliga nyheter.

Stolt ägare till fem La permer

VampireGirlElvira
7/2/18, 3:40 PM
#3

Tack. ❤️❤️❤️ Men kan man anmäla dom det?

"I am beautiful no mater what they say.
Words won't bring me down."

Maria
7/2/18, 4:24 PM
#4

Jag gratulerar också, Det måste vara en oerhörd lättnad.

Frågan är vad som ska anmälas? Har de gjort felaktiga beslut?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Aleya
7/2/18, 4:50 PM
#5

Överklaga besluten från instanser kan du alltid göra. Men polisanmäla?

Tror inte det kan räknas som brott att neka folk pengar.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

VampireGirlElvira
7/2/18, 5:04 PM
#6

Jag vet inte om det var felaktiga beslut (eller korrekta beslut) som dom tog när dom från Förvaltningsrätten tog dom gamla utredningarna som jag hade och gick igenom dom och bestämde efter det att jag ej skulle bli berättigad att få pengar från Försäkringskassan. Alltså om mitt felaktiga utredning från den gamla läkaren som jag hade (en inkompetent läkare som ej ska jobba kvar där hen jobbar) som inte skrev allt om mig och min hälsa, och den gamla felaktiga utredningen om mitt funktionshinder från skolåldern mm… Så den nya läkaren som jag tog kontakt med för mer än nio månader sedan, han var mer proffessionell jämfört med den förra, och den läkaren skrev mer utförligare läkarutlåtande än den andra. Och hen fick beröm från min handläggare från Försäkringskassan för att dom hade inte fått en mer utförligare läkarutlåtande än det som kom från min läkare som det som dom hade fått in på länge. Så jag är jätteglad över att jag fick tag i en bättre läkare och en bättre handläggare från FK.

"I am beautiful no mater what they say.
Words won't bring me down."

Annons:
Aleya
7/2/18, 5:31 PM
#7

När jag läser ditt sista inlägg så säger jag: lägg detta bakom dig och gå vidare. Försäkringskassan är som ett lotteri i dessa dagar. Och det är inget brottsligt man gjort heller.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

VampireGirlElvira
7/2/18, 7:10 PM
#8

Okej. : ) Jag ska lägga det bakom mig. Jag ska såklart vara glad att allt gick bra tillslut. ^ _ ^

"I am beautiful no mater what they say.
Words won't bring me down."

[Rhonda]
7/3/18, 9:15 AM
#9

#8 ❤️

vallhund
7/6/18, 4:50 AM
#10

När jag beviljades sjukersättning av FK fick jag automatiskt utbetalt retroaktivt från det datum jag ansökte (6 månader).

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Upp till toppen
Annons: