Annons:
Etikettbegångna-eller-misstänkta-brott
Läst 776 ggr
Carmarino
2018-01-19 13:58

Är "gentlemannatjuven" utdöd?

Numera verkar det som om brottslingarna helst ger sig på de svagaste i samhället. Förr i tiden var det i princip otänkbart att ge sig på barn, gamla och sjuka, men idag verkar de vara favoritoffren.

I Helsingborg har någon brutit sig in på Hemlösas hus och stulit bl.a. nycklar och en bil. Det gör att de hemlösa nu riskerar att bli utan mat, eftersom bilen används till att hämta maten som serveras på Hemlösas hus. De tvingas även hålla stängt idag, och i natt måste de anlita väktare på grund av att nycklarna är stulna.

Brott mot dessa försvarslösa människor är i mitt tyckte av den allra lägsta sorten, utförda av fega stackare som totalt saknar empati. Önskar att de själva, eller deras närmaste, själv råkar ut för detta någon gång. Då först kanske de inser vad de håller på med.

https://www.hd.se/2018-01-19/tjuvar-stal-bil-och-datorer-fran-hemlosas-hus


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Annons:
Ford -57
2018-01-19 18:43
#1

#0  Verkligen lågt stående individer, förtjänar me råge d du önskar dom. Likaså dessa satans slipsnissar som försnillar våra pensionsfonder, dessa önskar jag ett lååååångt utdraget lidande innan körkarlen kommer för hämtning.

Ford -57
2018-01-19 18:44
#2

#0  Verkligen lågt stående individer, förtjänar me råge d du önskar dom. Likaså dessa satans slipsnissar som försnillar våra pensionsfonder, dessa önskar jag ett lååååångt utdraget lidande innan körkarlen kommer för hämtning.

Upp till toppen
Annons: