Annons:
Etikettövrigt
Läst 1100 ggr
Elisiajohansson
2016-09-12 13:39

Överdos

Man kan ju inte överdosera hasch, men vad skulle hända om man röker 2 gram på en gång? Handlar inte om mig utan en kompis. Hon säger att inget kommer hända och Jag har avrått henne från de men blir orolig.

Annons:
micki78
2016-09-12 14:07
#1

Jag hade en killkompis som rökte hash när vi var i 20 års åldern, han rökte ofta och tyckte hash var en ofarlig drog, ungefär som cigaretter sa han.  Idag sitter han fortfarande, efter ungefär 15år på en psykklinik då han rökte för mycket och hamnade i en psykos. Han har fortfarande inte kommit ur den. Så hash är en väldigt farlig drog då man kan hamna i psykos. Många tror, och säger att det inte kan hända dom då dom säger sig vara "starka psykiskt", eller att man inte röker så mycket åt gången, men det kan hända vem som helst! Och då sitter man där med livet helt förstört. Det är det inte värt. Säg nej till droger, droger är bara skit! 🤮

Elisiajohansson
2016-09-12 15:13
#2

Tack för sitt svar. Hoppas jag lyckas avskräcka henne. Många anser att cannabis är ofarligt men i stora mängder så är de ju det.

[fritte1974]
2016-09-12 15:18
#3

måste du  har tre trådar om det ts

Honestyisdead
2016-09-12 15:24
#4

#3 Det är 2 trådar om det på två olika sajter. Sedan finns det en tråd till om hash men som handlar om ts och inte en kompis.

Elisiajohansson
2016-09-12 15:53
#5

Jag har tråd om mig själv. Sen nu om en kompis. Jag la upp de på olika sajter för jag visste inte riktigt vilken forum frågan passade in på. Sen är de kaos i mitt liv just nu så de händer många saker väldigt snabbt som jag vill ha svar på. Ber om ursäkt men har provat vända mig till Flashback men de är fruktansvärt oseriösa där och svarar bara med sina åsikter och moralpredikningar så vände mig hit

Upp till toppen
Annons: