Annons:
Etikettövrigt
Läst 981 ggr
[Carpinus]
9/29/15, 10:32 AM

Svenska Bostäder säkerhetssatsar i Västerort

1 000 brottsutsatta hyresgäster i Husby, Rinkeby och Tensta Allé har fått säkerhetsdörrar installerade av Svenska Bostäder utan hyreshöjning, enligt Hem & Hyra. Utöver detta har man installerat 500 säkerhetsskåp i Husby och erbjuder 500 hyresgäster i Tensta gratis DNA-märkning av lösöre.

Annons:
[Ruffsetuss]
9/29/15, 10:38 AM
#1

Bra men sorgligt att det ska behövas 😳 när jag växte upp låstes dörren bara till natten ! Kommer ihåg en kväll när en granne på våningen under klev in i Vår hall , han tittade sig omkring o backade ut igen hahahaha fel våning ☺️ Idag har jag en hund som larmar om det är någon på dörren , men låser alltid ändå .

[helga21]
10/8/15, 11:26 PM
#2

En av mina grannar växte upp i ett radhusområde. En lördag kom han hem lite sent och tassade in. Då såg han en trampbil stå där och undrade varför hans föräldrar inte talat om för honom att de köpt en sådan till hans yngre syster. Sen skulle han  gå upp för trappan och mitt i fanns ett steg som alltid knirrade och då gjorde det  inte detta. Då vaknade han till och såg sig omkring och insåg att han gått in grannens hus 😂

Upp till toppen
Annons: