Annons:
Etikettbrottsoffer
Läst 1562 ggr
indra-bus
7/12/12, 3:41 PM

Pinne i huvudet

Jag är skakis chockad.. Jag var ute med min kanin nu o den hade hoppat in i gräset så den syntes inte. Då jag säger att jag har en kanin här. då han säger att han hund inte bryr sig o går förbi då hunden gör ett utfall mot kaninen då ställer jag mig framför för att skydda kaninen slår han till mig i huvudet med en pinnehan har i handen stenhårt så ett sår jag har i pannan spriker  upp så bloden sprutar o bredvid en stor bula.

Vad ska jag göra? jag är så skakis att jag inte kan tänka klart o de gjorde jävligt ont.Jag bara skakar.

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

Annons:
JohannaEkroth
7/12/12, 3:45 PM
#1

Blöder det mycket? Det kanske behöver sys. Ring 1177 för tips och råd. Det är sjukvårdsupplysningen.

Blöder det jättemycket så får du ringa 112 direkt.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Honestyisdead
7/12/12, 4:19 PM
#2

Misshandel?

Polisanmäl även om du inte vet vem han är.

indra-bus
7/12/12, 6:47 PM
#3

Jag vill tala om att nu har jag lugnat ner mig.Jag fick stopp på blodet tog av mig tröjan o trykte imot.

Men de sa värkligen bara bang utan förvarnig. O jag lyckades hålla mig lugn för kaninens skull, Men när jag kom hem o kaninen var i buren så kom de tusen tankar i huvudet. Mina föräldrar är isommar stugan där finns ingen täcknin för telefon. Mina grannar o vänner är utomlands.

O jag började tänka på om hunden varit med hade hon säket försvarat mig. O  jag var ju lite omtöknad kanske inte kunnat hindra henne. så hade ju han en hund o så värsta hund slaksmålet o då de hugger vilt o kaninen i mellan.

Men nu var inte hunden med o inget mer hände.

Fast de är misshandel att sl någon med tillhygge i huvudet tror jag tillomed klassas som grov mishandel.  Så jag ska anmäla de i morgon åka vc så skadorna dockumenteras.

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

Honestyisdead
7/12/12, 7:01 PM
#4

Bra! Hoppas du mår bättre snart!

indra-bus
7/12/12, 7:15 PM
#5

Nu är jag förbanad var o kolla i spegelen för de bultar bra i pannan o har 2 stora blåkloclor runt ögonen hur jag ser ut o ja fyller 40 i morgon kul o se ut så då in för släkten jag hatar sånt ändå pust.

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

Honestyisdead
7/12/12, 7:17 PM
#6

Nej det låter inte alls roligt!

Annons:
plutopellis
7/12/12, 7:17 PM
#7

Funderar på om du kanske ska åka till akuten bara för att se om du fått hjärnskakning eller ej samt att de kan domunetera åt dig inför polisanmälan.

Ush fy så otäck händelse du varit med om Rynkar på näsan

Honestyisdead
7/12/12, 7:29 PM
#8

Bra ide #7!

Hanna
7/19/12, 12:35 AM
#9

Hur har det gått? Förvånad

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Upp till toppen
Annons: