Finns det oskyldiga?
Som råkar ut för detta?
Aftonbladet man skjuten i knäet i morse!
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus

Mest troligt så är personen inte helt oskyldig, men det är inte omöjligt att han kan vara det.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Visst finns det oskyldiga som råkar ut för brott för att de var på fel plats vid fel tidpunkt. Lasermannens offer är ett exempel.
Hur vida just den här mannen är ett oskyldigt offer är omöjligt att säga.
Sara

Svårt å svara på…Men det hör väl inte till vanligheterna att en vanlig 'svensson' blir skjuten, 'bara sådär'. Men visst, det finns såklart oskyldiga, men om man är det är man nog kanske mer villig att prata öppet om det med polisen…. jag menar, man kanske inte har nåt att dölja då. Men som sagt, svår fråga.

Jo, visst gör det. Men sen tycker jag inte att det spelar någon roll om mannen är "skyldig" till något, det ger ingen rätten att skjuta honom på öppen gata direkt.

#5 Det var inte på öppen gata, det var i ett trapphus och den skjutne.
Sen är han en sådan som går runt och säger att han kan fixa allt, allt säljer han.
Vapen, droger you name it, han kan fixa.. Enl egen utsago, har inte satt honom på prov.
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus

alla som blev skjutna hade gjort brott…
självklart kan oskyldiga bli skjutna! Så länge det finns dårar och idioter så råkar oskyldiga illa ut, så är det bara..
Sen om just denna man är oskyldig vet jag inte men jag vet andra som blivit skjutna, både till döds och skadade utan någon som helst anledning.. Den som blev skjuten till döds råkade likna en annan person och dödades pga att de tog fel på person..
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner