Reclaim the streets
Vad är det för sällskap egentligen? Har någon av er personlig kännedom? (jag är inte så intresserad av fördomar baserade på vad Aftonbladet eller andra skräpblaskor skrivit, det kan jag ju läsa där själv
).
Envishet och drömmar

Har stött på vissa deler av dom.
Många är tillhörande AFA(AntiFascistiskAktion) som är på extrem vänsternkant.
Sen finns det en hel unga med välbärgade föräldrar som bara vill visa sitt missnöje, mest bara för att dom kan.
Lustig företeelse är dock att när de hittar ett gemensamt mål, så kan olika grupperingar som står flera mil ifrån varandra helt plötsligt slås ihop mot en gemensam motsåndare, i detta fall Reclaim grupperingen vs Samhället.
Lustiga är att de rättfärdigar sina upptåg med att det inte är någon som lyssnar.
Om dom nu inte fick rubriker i tidningar eller media, så tror jag att resultatet skulle bli som med "skinnskallarna" utan rubriker finns dom inte längre.
Så i många av dessa missnöjes falanger bär journalister på bensindunken för deras eldar, tänk om media inte skulle skriva någon skvaller tablå då tror jag att vi skulle se en minskning av meningslös skadegörelse, gängupplopp och missnöjes demonstrationer?!
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus