Är det här inte bedrägeri?
Jag är ju inte insatt i Sveriges lagar, men för min subjektiva förståelse är det här bedrägeri:
Vet inte om det är förbjudet men absolut lurendrejeri.
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.
🤣
Alltså, ibland tänker jag att jag borde starta någon slags försäljningssajt baserat på ren rappakalja. Lite stenar och annat krafs kan man säkert också sälja - och varför inte äkta tagel från den Magiska Hästen Greina? Tvåfärgat!
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
Tänk, för 530 spänn kan man aktivera imaginära DNA strängar. 😄 Man behöver bara ladda ner en Mp3 inspelning och lyssna på den.
#3: Man kan oxå kasta pengarna i sjön! 😊
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.
#4:
Eller använda dom som WC papper. 😁
Det är ju konstigt att Grossi själv inte har släppt "den tunga 3D densiteten" och "klivit rakt in i 5D frekvens av kärlek och ljus", som hon säger att hennes Mp3 inspelning ska leda till. Tydligen behöver hon fortfarande pengar, som är en del av "den tunga 3 D densiteten". Skulle hon vara så kärleksfull som hon säger att man blir av hennes Mp3 inspelning, skulle hon ju kunna låta folk ladda ner inspelningen gratis och vara glad att så många människor blir kärleksfulla.
Sen är ju 530 spänn inte mycket pengar för alla dessa fantastiska effekter. Det har nog med hennes målgrupper att göra, för barn och ungdomar har inte mycket pengar och folk med mentala handikapp och efterblivna brukar heller inte vara rika.
Tydligen var hon inte framgångsrik som yoga lärare, eftersom hon nu har sjunkit så djupt att hon måste tjäna pengar på att lura av barn deras veckopeng. "Ljus och kärlek".