Annons:
Etikettlagar
Läst 648 ggr
Drällas
3/13/17, 11:44 PM

Vad är mitt straff?

Hej undrar vad ni tror att jag får för straff.. Skulle få ta avvetalning på en kamera för 3000 kr och kläder för ca 3000 kr med hjälp av en kompis som skulle stå på avbet. Jag skriver in hennes personnummer och min adress men blir nekad. Det står "kreditansökad nekad". Försökte på flera sidor men samma sak där.. Några dagar senare hörde hon av sig och sa att hon fått hem en kreditupplysning på 32.000 kr! Och därmed gjort en polis anmälan.. Jag har bett henne om ursäkt att jag provade flera gånger men det stod "Kreditansökad nekad" på alla.. Dock så har jag inte fått några varor. Och inga bilder/video bevis finns på det då inga varor kommit. Men det har kommit varor till hennes utlämningsställe som hon skickat tillbaka. Hennes kreditvärdighet sjönk med 5% sa hon.. Men hon har inte förlorat pengar och jag har inte fått någon vara. För bara ca 2 månader sedan var jag inne för mitt ex anmält mig att jag köpt en vara i hans namn. Som jag hämtade ut…Jag erkände och fick villkorlig dom och böter och fakturan står nu på mig.

Annons:
Upp till toppen
Annons: