Annons:
Etikettbegångna-eller-misstänkta-brott
Läst 584 ggr
[lilltjejen]
2016-07-07 00:29

Frank Wagner

Jag har blivit den nya frank Wagner.. bara för att jag vill ha tbx mina vänner som dom var förut… jag älskade dom som mina syskon ända tills dom började med droger och högg mig i ryggen… jag har slutat med allt för en kille jag skulle kunna offra livet för.. jag prioriterar mina vänner som familj… men dom är inte samma personer som när jag träffade dom.. dom skulle kunna offra mig bara för att kunna få tag i några fler droger… jag vill att dom ska inse att dom inte är samma personer som när dom började… jag älskar dom mer än något annat verkligen men det här är för dom eget bästa… jag hoppas dom blir tagna för dom droger dom använder… jag fick ett uppvaknande från e, tjack, hash,Majja, lyrr, benzo och det mesta jag hållit på med för att jag vill ha ett normalt liv… nu hoppas jag bara dom får samma uppvaknande som jag.. att ha ett fungerande normalt liv utan allt… min bästa vän högg mig i ryggen för att komma undan med sitt beroende… något jag aldrig kan förlåta… hon satt mig på kronofogden, stal mina pengar… kanske om ett år eller så så hoppas jag hon ser tillbaka och ser att det inte var värt det… vänner finns för alltid…

Annons:
Upp till toppen
Annons: