Annons:
Etikettövrigt
Läst 990 ggr
[sanna70]
3/11/15, 7:44 PM

Mordförsök – kvinna knivhuggen medvetslös

"misstänks ha huggit och skurit kvinnan flera gånger i halsen, på överkroppen och på armarna.

Den drygt 35 år gamla kvinnan drabbades bland annat av andningssvårighet, medvetslöshet, smärta,

blödning, skador på vänster lunga och luftinträde i underhudsvävnaden."

http://www.hoglandsnytt.se/mordforsok-kvinna-knivhuggen-medvetslos/

Annons:
Maria
3/11/15, 9:06 PM
#1

Vad är det du vill diskutera?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Ford -57
3/11/15, 9:21 PM
#2

Kanske en påminnelse om vart vi e på väg när vi plockar in kreti och pleti.

Maria
3/11/15, 9:24 PM
#3

#2 Vilken vidrig människosyn.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[sanna70]
3/11/15, 10:02 PM
#4

Eftersom det är "Brott i fokus" så trodde jag att det var ok att lägga upp trådar med begångna brott.  Visst är det vidrigt med alla dessa mord och mordförsök men faktum är att set är en del av vår verklighet i dagsläget

Maria
3/12/15, 12:40 PM
#5

Det har alltid varit en del av vår verklighet men numera så är vi så uppdaterade att det knappt tar några minuter förrän nyheter sprids.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[sanna70]
3/12/15, 2:36 PM
#6

#5 Det är alldeles riktigt men jag minns en tid då ett mord var en stor sak och det visades i tv och media och det var något stort  och förskräckligt. Idag sker det mord så gott som dagligen och media hinner inte/vill inte ens ta upp alla dessa tragedier.

Annons:
Maria
3/12/15, 2:42 PM
#7

#6 Javisst är det stort för både media och läsare.

Kollar man på brottsstatistik och även statistik angående mord så snarare sjunker det än ökar.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Ford -57
3/12/15, 9:29 PM
#8

Ja d e märkligt med statistik. Som jag minns från längre tillbax i tiden så rapporterades inte lika ofta om grov kriminalitet och mord som numera, månntro man "mörkade" mer förr. D e ju rapporter varje dag i nutid.

#3 Angående min människosyn så må den då vara vidrig, men d e sanningen, inte mer me d.

Upp till toppen
Annons: