Annons:
Etikettövrigt
Läst 1253 ggr
Emcha
5/8/14, 3:36 PM

Stalker?

Hej! Jag och min kompis var på stan idag, och då när vi var inne på h&m så kom det in en tant i affären. Jag hade då tagit en eyeliner som jag höll i handen, och då så började hon stirra på mig och min kompis. Då kände vi oss självklart hotade! Så då slängde vi in eyelinern (diskret) i en klädhög, eftersom jag trodde att hon trodde att vi snattade. Men hon fortsatte bara att stirra. Så då gick vi in på Bik Bok, och jag prövade en tröja. När jag kom ut stog hon där och stirrade på oss igen! Då kände vi ju oss ännu mer hotade så vi gick ut ur affären och började gå hemmåt, men när vi tittade bakom oss så gick hon rätt imot oss, så vi sprang resten av vägen hem. När vi sen skulle öppna porten så kollade jag ju för säkerhetens skull att hon inte hade förföljt oss! Och då så gick hon ju där på gatan med snabba steg mot oss. Så vi sprang upp och ja nu vet vi inte vad vi ska göra! Hjälp!

Annons:
fatcat
5/10/14, 2:02 PM
#1

Stalkar hon fortfarande er?🤔

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

PrincessMelpomene
5/14/14, 10:37 AM
#2

Stalkers är lite udda måste jag då säga. När jag var i Tyskland förra året fanns det en gammal man som följde efter mig och min familj. Han följde oss en hel gågata upp och ner. Min bror skämtade först me dmig och sa att den gamla gubben kollade in oss och följde oss. Men oavsett vart vi gick så följde han med. När vi gick in i affärer stannade han ofta utanför och väntade. När vi kom ut igen tittade han oskyldigt bort men fortsatte sedan följa efter oss. Vi lyckades efter ett tag skaka av oss honom genom att åka upp för en rulltrappa. Han stod kvar i köpcentrat och tittade på oss när vi försvann.

Man vet ju aldrig med folk. Han kanske undrade vart vi kom ifrån och följde efter oss för att lyssna på vårt språk, oharmlöst men ändå creepy för oss. Samtidigt så skämtade min pappa om att han var någon gammal spion från andra världskriget som kanske inte kunde sluta spionera på folk xD 

Men kontakta polis om det fortsätter :)

Some days are just bad days, that's all. You have to experience sadness to know happiness, and I remind myself that not every day is going to be a good day, that's just the way it is!

vallhund
5/15/14, 1:49 AM
#3

Enstaka incidenter klassas inte som stalking.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Arthedain85
5/17/14, 1:53 PM
#4

Troligtvis en uttråkad tant som ville få en chans att visa civilkurage.

Upp till toppen
Annons: