Annons:
Etikettövrigt
Läst 1726 ggr
VildaVittra
2014-04-13 10:39

Svartenbrandt fri idag

Nu på morgonen gick mannen som numera heter Lars Ferm ut genom portarna.

http://www.expressen.se/nyheter/har-slapps-lars-inge-svartenbrandt-ut/

Tror du att han kommer att lyckas hålla sig ifrån att få fler fängelsestraff?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Annons:
Imasy
2014-04-13 11:08
#1

Jag röstade nej, för jag tror inte han kommer kunna hålla sig i skinnet.

VildaVittra
2014-04-13 11:11
#2

#1 Det tror inte jag heller.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Imasy
2014-04-13 11:20
#3

Nej jag läste någonstans att han suttit i fängelse i 40 år av sitt liv, så tyvärr, har jag svårt att tro att han kan hålla fingrarna i styr. Visst börjar han väl bli till åren, men nog tror jag han orkar fortfarande.

Freke
2014-04-13 19:21
#4

Hålla fingrarna i styr? Va f-n..

Lasse som gammal rånare, så tror jag faktiskt att han kommer att hålla sig ute, kanske inte i all tid och evighet, men han kommer nog att klara sig.
Pengar är nog inga problem för honom längre, räcker med att skriva sin biografi eller leva på dotterns.
Sen hans typ av rån går ju knappt att göra längre, finns ju inga kontanter att tala om vilket även han är medveten om.
Skulle han åka dit igen, tror jag det blir för stämpling…

Hälsn. Freke

Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus

Martin
2014-04-13 19:44
#5

Jag hoppas han håller sig ute, men tyvärr talar väl ganska mycket om man bara skall titta rent statistiskt på att han inte kommer att göra det.

mvh Martin

Intehärutandär
2014-07-06 15:13
#6

Än så länge är han ute. Han ska spela in en dokumentär berättade han. Någon som hette Lenn-någonting . Minns inte. En bra människa tyckte han. Ingen vanlig journalist som bara vill sälja nummer.

Annons:
fatcat
2014-07-07 11:47
#7

Vi får väl se vad som händer.. Framtiden är oviss.

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

Hallonregn
2014-08-09 18:01
#8

Aldrig. 😐
Han är ett bra exempel på att man aldrig lär sig sin läxa i livet.
Han har varit kriminell sen han var tonåring, varför skulle han ändra på sig nu?
Inte ens för sin dotter Jackie ändrade han sig. Samma dag som han släpptes så
hända det något mellan han och Jackie.

Maria
2014-08-09 18:16
#9

#8 Vad hände då?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annika Hermanrud
2014-10-05 00:25
#10

Fortfarande fri!!! Heja Lasse!!!!!

Det tar längre tid att lära gamla sitta som hundar

VildaVittra
2015-03-09 17:16
#11

Hmm, förhoppningsvis snart inburad igen. Hotade att slänga ut dottern genom ett fönster, missminner jag mig inte har han ju just gjort det tidigare mot en annan kvinna. 
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20436916.ab

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Ford -57
2015-03-09 18:32
#12

Ja d va värst vilken otrolig "intelligens" den "mannen" uppvisar, och "synd" om honom e d åxå, cancer har han, än sen, han har ställt till så mycke jävelskap så d kan han ha, d värsta e väl sjukvårdskostnaden för dylika nollor. Skyddstillsyn med HÄNSYN till hälsan, när har han visat någon hänsyn, å spöa kvinnor kan dessa"offer"till fullo, Ååh vilka He-men.

Upp till toppen
Annons: