Annons:
Etikettbegångna-eller-misstänkta-brott
Läst 2780 ggr
fatcat
2013-10-14 11:52

Madeleine McCann

Vad tror ni hände den saknade flickan Madeleine McCann? Är föräldrarna inblandade i hennes försvinnande eller har någon kidnappat henne? kommer denna nya ledtråd som polisen arbetar med ge resultat?

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

Annons:
Imasy
2013-10-14 12:02
#1

Jag valde att jag inte tror hon lever, men jag vet faktiskt inte. 

Föräldrarna tror jag inte är inblandade i hennes försvinnande, jag antar att de måste ha utsatts för en oerhörd press från både rättsväsende, media osv, och hade de vart skyldiga tror jag de hade försagt sig.

Däremot så tycker jag att de kan räknas som skyldiga till att ha försummat barnen, för jag tycker inte man lämnar barn på ett hotellrum och sedan sticker iväg och käkar på restaurang.

Däremot så OM hon blev kidnappad av en okänd, hade hen då haft span på familjen och visste att barnen var ensamma i rummet, eller var det en helt random kidnappning och hen hade tur att barnen var ensamma?

fatcat
2013-10-14 13:02
#2

#1 Vill bara ge en hint för dem som läser att det könsneutrala ordet "hen" i detta fall är den misstänkte gärningsmannen.

Kan ju vara en organiserad liga som ligger bakom kidnappningen eller en ensam förövare. Svårt o veta vad som hänt.. 😎

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

fatcat
2013-10-14 14:48
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Påminner inte fantombilden av gärningsmannen lite som Ryanairs Vd..

Jämför själva.

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

thea_thea
2013-10-16 09:51
#4

Jag tror hon saknade sina föräldrar, gick ut och letade efter dom, blev kidnappad av någon (inte föräldrarna) och är död nu. :/

fatcat
2013-10-16 10:03
#5

Tragiskt nog kan det vara så.. 😕

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

vallhund
2013-10-16 11:12
#6

#4 Låter som ett troligt scenario.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Annons:
[Mustangcab]
2013-10-16 11:15
#7

Lef GW Person lutade åt att föräldrarna var inblande i det hela i Veckans brott igårrkväll. Han sa att de oftast är någon i offrets närkrets som är förrövaren. Rent statistiskt alltså.

Linnea
2013-10-18 13:12
#8

#1 Håller med, man lämnar inte så små barn ensamma. Så ett ganska troligt scenario är väl tyvärr som #4 säger.

Skynda långsamt så går det fortare Sajtvärd på Fälttävlan

monstermash
2013-10-18 23:55
#9

Jag tror hon blev kidnappad och är vid liv, sedan om det skedde av en närstående eller om hon som #4 säger var ute och letade efter föräldrarna… Jag tror föräldrarna hade gett upp vid detta laget om de haft en del i det hela, i vetenskapen att de aldrig får tillbaka henne.

Var det inte någon som hade sett någon man med en flicka i famnen men aldrig reagerat på att det var Madeleine? Det var vid tidpunkten hon försvann. De andra barnen fick ju dessutom stanna kvar…

[Thiah]
2013-10-19 09:31
#10

jag vet inte vad som hänt men jag tror inte att hon är vid liv mera. Har hon blivit kidnappad och såld till nått hemskt nätverk så är det nästan att jag hoppas att den stackars fickan är död. Hemskt men sant.

fatcat
2013-10-19 11:35
#11

Ja människohandel är betydligt vanligare i södra Europa.. Vill inbilla mig att hon är på någon trygg plats 😕

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

Upp till toppen
Annons: