Annons:
Etikettbrottsoffer
Läst 1197 ggr
aspiecb
2013-08-10 11:39

Konspiration

Hej, sedan ett par år tillbaka har jag mobbats och blivit åsidosatt på pubar, tågar och de flesta ställen, jag hör röster som talar illa om mig och min personlighet. Har ringt polisen om de här , men han jag talade om "nonchade" det hela och nämnde det som typ skolmobbing. Han var dock trevlig att ha att göra med och tyckte att jag t.ex skulle visa min starka sida inom sång och musik, då jag sjunger karaoke. Detta med rösterna av andra, och mobbingen har gjort att det är en riktig pina att t.ex äta lunch med päronen, jag blir kall i hela hjärtat av utsatthet, jag säger ifrån då och då om jag hör nåt då och då om jag hör nåt ute, men det är svårt om det gäller gruppvis, och om hela Sthlm är involverad? Min psykolog vänder på det hela och undrar - Varför tror du det är en konspiration. Det jag hör ofta är: nörd, tönt mm, rätt jobbigt… (Har kontakt med mottagningen jag går på + Mak /Noa ibland ) Och ska jag anmäla nån krävs väl iaf en bild på denna och personuppgifter, svårt det här och lider mycket!… :(

Nån som känner till nåt om konspirationer, det är rätt tuffa saker va ? 

Seriösa svar tack.

Vänligen

Christer

Annons:
aspiecb
2013-08-10 11:44
#1

Tillägg:

Händelser

*Bil tutar och en person ropar skrädesord om mig ( Gick på min vanliga promenad där jag bor ) 

*En hel lokal / klubb hånar mig, sprätter vatten på mig med sugrör, skrattar, de skrattar när jag sen går därifrån.

*Ett karaokeställe, en värdinna nonchalerar när jag vill sjunga några sånger på ett ställe.

* Medverkande på ett jobb jag haft talar illa om mig.

mm mm

Maria
2013-08-11 08:14
#2

Du kanske ska ta och lyssna på din psykolog.

Jag säger som han/hon. Varför tror du det är en konspiration?

Jag ser inget brottsligt i det du berättar.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aspiecb
2013-08-11 09:28
#3

Hej, i och med att jag regerar negativ och känner mig utanför bör det vara en slags sammansvärjning/konspiration, tyvärr med mig som enda vittne, just nu… Psykologen min bara vänder det hela typ, men jag gillar henne ändå. Får se hur dagen blir idag.

Mvh

C

[Moa-]
2013-08-11 19:21
#4

Jag förstår inte alls dessa inlägg… En konspiration som endast en person noterar och drabbas av? Nja, allt annat än sannolikt.

Mitt förslag är att du lyssnar på de kontakter du har inom vården och följer dessas råd.

vallhund
2013-08-12 04:13
#5

Frågan passar nog bättre på: http://psykologi.ifokus.se/

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Upp till toppen
Annons: