Annons:
Etikettbegångna-eller-misstänkta-brott
Läst 2290 ggr
CupcakeGod
8/10/12, 10:51 PM

granne hotar mig

Ber om ursäkt om jag särskriver just nu men min händer skakar av skräck. Min granne har blivit jätte läskig. Han har alltid varit konstig. Han spelade hög musik kl3 på natten och bråkade med andra grannar. Men på sistondet började han hacka på mig och min familj.

Idag sa han att jag är en ho*a och han kommer kn*lla sönder mig. Just nu står han och bankar på dörren as hårt och skriker "din h*ra, jag kommer k*ulla dig". Vad om dörren går sönder och han kommer in? Jag är jo lite transexuell och vad jag vet så "hatar" han såna människor.

Han knarkar och har säkert massa vänner som knarkar. Om jag ringer polisen så kommer hans vänner säkert misshandla mig eller ännu värre.

Snälla hjälp. Vad ska jag göra?

Annons:
[GunillaF]
8/10/12, 10:52 PM
#1

Ring polisen. Du får vara annonym. Han får inte veta att det är du som ringt!!!!!

CupcakeGod
8/10/12, 10:54 PM
#2

Han hotade min mamma med*

#1 Om jag ringer polisen så kommer han veta att det var jag :(

Geru
8/10/12, 10:56 PM
#3

Spelar ingen roll, ring polisen! Det är otroligt viktigt att du gör det.

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

LaSadie
8/10/12, 11:00 PM
#4

Herregud, ring på polisen, det han gör ska du inte behöva utstå

CupcakeGod
8/10/12, 11:00 PM
#5

Ok. Tack för hjälpen. Ringer om en minut.

Maria
8/11/12, 8:11 AM
#6

Hur gick det?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
CupcakeGod
8/11/12, 1:09 PM
#7

Polisen dök upp en kvart efter att jag har ringt. De pratade det mig lite och försökte lugna ner mig för att jag var as rädd, och grannen blev tyst. De gick till hans lägenhet och han försvann. Så de har förmodligen arresterat honom. Dom fick se video på vad han gjort och alla sms han skickade. Så det gick faktiskt bra.

[Moa-]
8/11/12, 5:14 PM
#8

Vilken tur att polisen tog anmälan seriöst. Hoppas att det ordnar sig på bästa sätt för er nu! =)

Upp till toppen
Annons: